Ana Sayfa » Blog Kategorisi: "Genel" » Kargoyla Gönderdiğimiz Siparişler Hakkında Bilgilendirme

Kargoyla Gönderdiğimiz Siparişler Hakkında Bilgilendirme

Sipariş ettiğiniz ürünleri Türkiye’nin her yerine kargoyla teslim ediyoruz. Teslimat süreciyle ilgili en çok sorulan soruların cevaplarını sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Kargo

  • Hafta içi saat 17, Cumartesi saat 14’e kadar verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilmektedir. Elimizde olmayan sebeplerden kaynaklanan bir gecikme yaşanması durumunda sizinle iletişime geçerek bilgi vereceğiz.
  • Resmi tatillerde kargo şubeleri kapalı olduğu için gönderim yapılamamaktadır. Tatil günlerinde verdiğiniz siparişler ilk iş gününde kargoya verilmektedir.
  • Satışı yapılan ürünler stoklarımızdan hemen teslim edilmektedir.
  • Tüm ürünler en korunaklı şekilde paketlenir ve sigortalı olarak kargolanır.
  • Paketlemenin size özel veya gizli şekilde yapılmasını istiyorsanız, sipariş işleminizden sonra lütfen bizimle iletişime geçin. Paketleme sizin istediğiniz şekilde yapılacaktır.
  • Kargo paketleri en küçük şekilde yapılmaktadır. Ayrıca 1 adetten fazla ürün siparişinizde ürünlerin hepsi tek pakette gönderilmektedir. Tüm ürünleri tek pakete sığdırmak mümkün değilse tarafınıza bilgi verilecektir.
  • Taşıma firmalarıyla yaptığımız sözleşmeler sayesinde, ödemeniz gerekecek taşıma bedelleri oldukça indirimli olacaktır. En düşük taşıma bedeli 5 TL olarak belirlenmiştir. Paket ölçüleri ve ağırlığına ayrıca mesafeye göre bu bedel değişkenlik göstermektedir.
  • Ürünlerimizin çoğu İzmir’de bulunan depomuzdan gönderilmektedir. Kargo paketleri, 0-600 km arası mesafelere en az 1 gün, 600 km’den daha uzak mesafelere ise en az 2 gün içinde ulaşmaktadır. Taşıma firmaları bazı ilçelere haftanın belirli günlerinde teslimat yaptığı için bu süre uzayabilir ve 4-5 günü bulabilir. Çoğu kargo paketi 1-2 gün içinde adrese teslim edilmektedir. Bulunduğunuz adrese teslimatın kaç günde yapılacağı konusunda net bilgiyi taşıma firmasından alabilirsiniz. Bu konuda bizimle iletişime geçerseniz size yardımcı olacağız.
  • Taşıma firması adresinize gelip sizi bulamaz ve paketi teslim edemezse, 2-3 gün içinde en yakın kargo şubesine gidip teslim almanız gerekir; aksi halde, paket tarafımıza geri gönderilir.
  • Ürünleri teslim alırken paketi kargo yetkilisinin önünde açın, içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olun. Kargo firmaları tutanak tutulmadan teslim edilen paketleri hasarsız olarak teslim edilmiş olarak kabul etmektedir. Ürünlerde hasar varsa paketi teslim almayın ve kargo yetkilisiyle birlikte tutanak hazırlayıp faturasıyla birlikte kargo yetkilisine iade edin. Ürün bize iade olarak gelecek ve size yenisi gönderilecektir. Aksi halde, hasarlı ürünlerde değişim işlemi yapılmamaktadır.
  • Yurt dışına gönderilecek ürünler için lütfen öncelikle bizimle iletişime geçin.
  • Gönderimler, biz farklı bir taşıma firması belirtmedikçe “Yurtiçi Kargo” ile yapılmaktadır.
  • Taşıma firmasından kaynaklı bir sorun yaşarsanız lütfen bizimle iletişime geçin. Size yardımcı olacağız.

 

Stok

  • Düzenli olarak sipariş vermek istediğiniz ürünleri bize bildirirseniz sizin için ihtiyacınız olan adetlerde depomuzda bulunduracağız. Böylece tedarik sorunu yaşamadan dilediğiniz zaman sipariş verebilirsiniz.
  • Stoklarımızda bulunan adetlerden daha fazla sipariş vermek istiyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin. İstediğiniz kadarı tedarik edilip tarafınıza bilgi verilecektir.
  • Çeşitleri, numaraları ve boyları olan ürünlerle ilgili bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi almanızı tavsiye ederiz. Ürünün kullanıcıya uygun olanını tespit etmek için size yardımcı olacağız.
  • Ürünlerle ilgili sorularınız varsa veya ihtiyacınız olan ürünü tespit etmekte zorlanıyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin.

 

Fatura

  • Sipariş sürecinin tamamlanabilmesi, fatura ve kargo işlemlerinin eksiksiz yapılabilmesi için ad, soyad, adres, telefon ve e-posta gibi bilgileri bizimle paylaşmanız gerekir.
  • Ürünlerimizin tamamı garantili, orijinal ve faturalıdır. Kestiğimiz faturayı kargo paketinin üzerinde veya içinde bulabilirsiniz.
  • Tarafınıza ulaşan faturayı lütfen saklayın. Garanti, değişim veya iade gibi işlemlerde lazım olacaktır.

 

Garanti, Değişim, İade ve Müşteri Hizmetleri

 

Mağazamızdan Yapacağınız İade İşlemleri Hakkında;
  • İadesi istenen ürün için e-pazaryerlerinden iade sürecinin başlatılması gerekir.
  • Sanal mağazanın vereceği kargo numarası ile ürün kargoya verilir ve firmaya gider.
  • Ürün firmaya ulaştıktan sonra Depo Sorumlusu tarafından hasar tespiti yapılır ve iadeye uygunsa Muhasebe departmanı tarafından iade işlemleri tamamlanır.
Ürün İadeleri İçin Gerekli Bazı Şartlar Vardır:
  • Ürün teslim alındıktan sonra 15 gün içinde iade hakkı tanınır. 15 gün sonunda gönderilen ürünlerin iadesi yapılmaz.
  • Bunun dışında ürün bedeli de mağazaya aktarıldıktan sonra aynı şekilde iade işlemi yapılmaz. Bu durumlarda ya aynı ürün müşteriye geri gönderilir, ya da ürün bedeline eş değer fiyatta ( aynı KDV oranına sahip) bir ürün ile değişimi yapılır.
Mağazamızdan Yapacağınız Değişim İşlemleri Hakkında;
  • Değişimi istenilen ürün için e-pazaryerlerinden değişim sürecinin başlatılması gerekir.
  • Sanal mağazanın vereceği kargo numarası ile ürün kargoya verilir ve firmaya gider.
  • Ürün firmaya ulaştıktan sonra Müşteri Destek Sorumlusu tarafından müşteri ile iletişime geçilerek değişim sebebi öğrenilir.
  • Değişimi istenilen ürünlerin paketli olması ve ürünlerde herhangi bir hasar olmaması gerekir.
  • Paketi açılmış ürünlerin değişimi yapılmaz.
  • Gönderilen ürün değişime uygunsa, değişimi istenilen ürün ile fiyat ve KDV karşılaştırması yapılır.
  • Ürünler arasında fiyat farkı yoksa fatura üzerinde değişiklik yapılarak değişimi yapılan ürün gönderilir.
  • Değişimi yapılacak ürünler arasında fiyat farkı çıkıyorsa fatura üzerinde değişiklik yapıldıktan sonra arada çıkan fark için fark faturası kesilir ve ürün gönderilir.
  • Değişimi istenilen ürün ile değiştirilecek olan ürünlerin KDV’si farklıysa eski fatura iptal edilerek yeni fatura kesilir ve ürünler gönderilir.
Değişim Sebepleri:
  • Gönderilen ürün hasarlı çıktıysa (kısa sürede bozulduysa), mağaza hatayı telafi etmek için ürün değişimini yapar ve kargoyu gönderen öder olarak gönderir. Üründe oluşan hasar kullanıcı hatasıysa, değişim işlemi yapılamaz.
  • Müşteri yanlış ürün aldıysa, mağaza doğru ürün ile değişimini sağlar ve kargoyu alıcı öder olarak gönderir.
  • Alınan ürüne artık ihtiyaç yoksa ve başka ürünle değişim isteniyorsa, mağaza değişimi yapar ve kargoyu alıcı öder olarak gönderir.
Mağazamızdan Yapacağınız Sipariş İptal İşlemleri Hakkında;
  • İptali istenilen ürün için e-pazaryerlerinden iptal sürecinin başlatılması gerekir.
  • Sipariş edilen ürünün faturası kesilmediyse e-pazaryerinden iptal işlemi onaylanır. Faturası kesildiyse, ürün gönderiminin yapılıp yapılmadığı kontrol edilir.
  • Ürün kargoya verildiyse kargodan geri çekilir ve firmaya ulaştığında fatura iptal edilip, iptal işlemleri yapılır.
  • Ürün kargoya verilmediyse faturası iptal edilir ve ürün kargolanmaz.

 

Yaşadığınız tüm sorunlarda öncelikle bizimle iletişime geçerseniz problemlerin çözümünü hızlı bir şekilde sağlayabilir ve süreçler hakkında sizi bilgilendirebiliriz. Garanti, değişim ve iade işlemleri için, biz farklı bir taşıma firması belirtmedikçe lütfen “Yurtiçi Kargo”yu kullanın.

Whatsapp
Whatsapp
Kargoyla Gönderdiğimiz Siparişler Hakkında Bilgilendirme https://sesanltd.com.tr/kargoyla-gonderdigimiz-siparisler-hakkinda-bilgilendirme »